Ny telefon.

Min iPhone 6 Plus har hängt med i många år. I går gick den inte att ladda men så kickade den i gäng i går kväll. Och sen var helt omöjligt att ladda den idag. Efter att ha ringt och googlat så kände jag att det var en iPhone 8 med stort minne jag ville\nha men kostnaden blev för hög . Att välja på en iPhone SE eller android gjorde att jag valde android. Den nya telefonen gick att hitta ett billigt skal och skydd till. Så nu kan jag fota och Pokémon  som vanligt . Måste dock till banken för att fixa\nsäkerhetsdosan så\n
Att bank id kan fixas på nytt. 
\n
Kommer på nya saker hela tiden som ska fixas . 
\n
\n
\n
\n
Intressant att den gamla telefonen helt plötsligt gick att ladda igen. Men sen har den inte vaknat till liv igen , 

Min nya telefon är Huawei p 10 plus 
och jag gillar den. känns lika som min iPhone fast smidigare. 



Kommentera här: